Вчителька:
- Вовочка, чому ти знову спізнився?
Вовочка:
- Hу, Марь Іванівна, ну ви ж самі говорили, що
вчитись ніколи не пізно!
....................
Вчителька:
- Вовочка, назви яких-небудь два
займенники.
- Хто, я?
- Молодець, Вовочка.
...................
Міліціонер зупиняє машину, а за кермом
виявляється його колишня вчителька.
Міліціонер:
- Здрастуйте, Ніно Петрівно. Діставайте
ручку й папір і пишіть 100 разів: “Я більше ніколи не порушуватиму правила
дорожного руху!”
.....................
Якось на уроці англійської мови один учень
запитав учителя-поліглота Олега Паламарчука:
- Чому в Америці була зроблений і перший
автомобіль, і перший літак, і перший комп’ютер, а в нас, на Україні - нічого?
- Ну як тобі пояснити? - завагався
вчитель-поліглот. - Американці - вони тупі. І тому там можна щось придумати. А
спробуй щось придумати у нас, на Україні, коли всі довкола тебе мудрі!
.....................
Вчитель запитує:
- Що означає вираження: "Вона
почервоніла до коренів волосся..."?
Учень:
- Це означає, що вона пофарбувалася.
............
— Мамо, сусідський хлопчик мене побив!
— Треба було дати йому здачі.
— Та я дав йому здачі ще перед тим.
...............
Учитель цікавиться:
— Чому ти не був учора в школі?
— Ви ж казали, якщо я не виконаю домашнього завдання, щоб у школі не з’являвся…
— Мамо, сусідський хлопчик мене побив!
— Треба було дати йому здачі.
— Та я дав йому здачі ще перед тим.
...............
Учитель цікавиться:
— Чому ти не був учора в школі?
— Ви ж казали, якщо я не виконаю домашнього завдання, щоб у школі не з’являвся…
...................
— Чому риби німі?
— Спробували б ви, дядьку, порозмовляти під водою!
— Спробували б ви, дядьку, порозмовляти під водою!
..................
— Сашко, чому в тебе один черевик чорний, а другий — коричневий? — запитав учитель у хлопчика. Ану біжи додому перевзуйся!
— Та я вже повертався додому, тільки там теж один чорний, а другий коричневий черевик.
— Сашко, чому в тебе один черевик чорний, а другий — коричневий? — запитав учитель у хлопчика. Ану біжи додому перевзуйся!
— Та я вже повертався додому, тільки там теж один чорний, а другий коричневий черевик.
..................
Першокласницю, яка прийшла зі школи, питають
— Марічко, а хто за тобою сидить?
— Я не знаю, бо вчителька сказала, що назад обертатися не можна.
...................
П’ятирічна дівчинка не вимовляє «р». Дідусь, кепкуючи з неї, говорить:
— Катрусю, скажи «риба».
— Окунь, — відповіла вона.
Першокласницю, яка прийшла зі школи, питають
— Марічко, а хто за тобою сидить?
— Я не знаю, бо вчителька сказала, що назад обертатися не можна.
...................
П’ятирічна дівчинка не вимовляє «р». Дідусь, кепкуючи з неї, говорить:
— Катрусю, скажи «риба».
— Окунь, — відповіла вона.
...............
— Тату, коли я виросту, то буду полярником.
— Добре, синку.
— Я вже зараз хочу готуватись до цього.
— Як же?
— А ти щодня купуй мені морозиво, щоб я звикав до холоду.
................
— Марійко, чому ти всі цукерки поїла сьогодні? — розсердилася мати, заглянувши в буфет. Я ж просила тебе залишити ще й на завтра.
— Мамусю, ти ж вчила мене не залишати на завтра те, що можна зробити сьогодні.
................
Учитель. Іванку, чи довго живуть миші?
Учень. Це залежить від кота.
— Тату, коли я виросту, то буду полярником.
— Добре, синку.
— Я вже зараз хочу готуватись до цього.
— Як же?
— А ти щодня купуй мені морозиво, щоб я звикав до холоду.
................
— Марійко, чому ти всі цукерки поїла сьогодні? — розсердилася мати, заглянувши в буфет. Я ж просила тебе залишити ще й на завтра.
— Мамусю, ти ж вчила мене не залишати на завтра те, що можна зробити сьогодні.
................
Учитель. Іванку, чи довго живуть миші?
Учень. Це залежить від кота.
................
— То не ваш хлопчик закопує в пісок мою сумочку?
— Ні, моєї сестри. Мій — он той, що набирає води вашим капелюшком.
.....................
Маленька дівчинка (після іспиту з музики).
— Мамо, екзаменатор, певно, дуже набожний.
— Чому ти так гадаєш?
— Поки я грала, він раз у раз затуляв обличчя руками і шепотів: «Боже мій!».
......................
— Що нагадує тобі Апеннінський півострів?
— Гумовий чобіт.
— Правильно, чобіт. Тільки чому гумовий?
— Бо Італія з усіх боків оточена водою!
....................
На уроці учителька питає Максима:
— Якщо ти йдеш по вулиці й бачиш гарний сад, а в ньому багато груш і яблук, що думаєш про його господаря?
— Чи він має собаку!
....................
Одного разу, повернувшись з роботи, електрик побачив, що у сина забинтована рука.
— Що сталося? Ти чимось поранив себе?
— Ні. Я впіймав бджолу, а вона з одного кінця була не ізольована.
— То не ваш хлопчик закопує в пісок мою сумочку?
— Ні, моєї сестри. Мій — он той, що набирає води вашим капелюшком.
.....................
Маленька дівчинка (після іспиту з музики).
— Мамо, екзаменатор, певно, дуже набожний.
— Чому ти так гадаєш?
— Поки я грала, він раз у раз затуляв обличчя руками і шепотів: «Боже мій!».
......................
— Що нагадує тобі Апеннінський півострів?
— Гумовий чобіт.
— Правильно, чобіт. Тільки чому гумовий?
— Бо Італія з усіх боків оточена водою!
....................
На уроці учителька питає Максима:
— Якщо ти йдеш по вулиці й бачиш гарний сад, а в ньому багато груш і яблук, що думаєш про його господаря?
— Чи він має собаку!
....................
Одного разу, повернувшись з роботи, електрик побачив, що у сина забинтована рука.
— Що сталося? Ти чимось поранив себе?
— Ні. Я впіймав бджолу, а вона з одного кінця була не ізольована.
.....................
Дає батько старшому синові кульок з цукерками і говорить:— Поділися з Юрчиком по-братньому.
— Як це по-братньому?
— А так: йому дай більше, а собі візьми менше.
— Е, ні! Ти краще віддай йому кульок, хай він поділиться зі мною по-братньому.
Немає коментарів :
Дописати коментар