четвер, 3 грудня 2015 р.

Конспект уроку алгебри Розв’язування систем рівнянь другого степеня із двома змінними

Конспект уроку алгебри


Клас:

9

Дата:


Тема:

Розв’язування систем  рівнянь
другого степеня із двома змінними

Мета:

формувати вміння й навички розв'язання систем рівнянь із двома змінними ІІ-го степеня графічним способом
розвивати прийоми розумової  діяльності (узагальнення, аналіз, синтез, порівняння);
виховувати здатність логічно та  аналітично мислити, увагу й акуратність під час виконання графічних робіт.

Структура заняття

1. Організаційний етап

Підготовка класу до уроку.
Слова вчителя:
Тема сьогоднішнього уроку «Розвязування систем рівнянь другого степеня з двома змінними графічним способом». Відкривайте зошити, записуйте число, класна робота та тему уроку.

Притча «Ціль»
В Стародавньому Римі жив один справжній майстер стрільби з лука. Він навчав багатьох учнів. Одного разу він прикріпив на дереві мішень і запитав кожного учня, що він бачить.
Один відповів:
-         Я бачу дерево і мішень на ньому.
Другий сказав:
-         Я бачу стовбур дерева, листя, сонце, птахів на небі.
Інші відповіли те ж саме.
Потім Вчитель підійшов до свого кращого учня і запитав:
-         А що бачиш ти?
-         Я не можу бачити нічого, крім мішені, - такою була відповідь…
Учитель повернувся до інших учнів і сказав:
-         Тільки та людина може досягти мети, яка бачить перед собою конкретну ціль.
А метою нашого сьогоднішнього уроку є вдосконалити навички розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними

2. Перевірка домашнього завдання
      Що є розв’язком  системи рівнянь з  двома змінними?

      Яка пара чисел буде розв’язком системи рівнянь?









3. Мотивація

У сьомому класі ми вивчали розв’язування систем лінійних рівнянь. Давайте повторимо графічний спосіб розв’язування.

 


4. Актуалізація опорних знань

Питання до учнів
1. Який графік у=2х+3?  у=х? у=3/х? х+у=25?

5. Розв’язування систем рівнянь графічно


1.    Колективне розв’язування №302(а).
Біля дошки (б)
Самостійна робота навчального характера
А)Розвязати рівняння способом підстановки
Б) Розвязати графічно


6. Домашнє завдання

§6.2 (розглянути графічний спосіб);
№302 (г,г). ст..152.І рівень 6          

7. Підсумки уроку

Запитання до учнів:
1.Як встановити , чи є дана пара чисел розв’язком системи двох рівнянь другого степеня з двома змінними?
2. Які ви можете назвати способи розв’язування систем другого степення з двома змінними? Поясніть їх суть на прикладах?








Немає коментарів :

Дописати коментар